1. Základní ustanovení
Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „100 dní na vrácení“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost Jan Polášek - JP komfort, IČ 76009068, DIČ CZ8712214852, se sídlem Lidická 700/19, 60200 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku, jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“) a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby. Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel o její využití zažádá a služba je poskytovatelem potvrzena.
O využití služby objednatel žádá písemně, ideálně prostřednictvím emailu.
2. Popis služby
Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení matrace (dále jen „výrobek“) bez udání důvodu do 100 dní od koupě a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže.
Služba se vztahuje pouze na matrace v rozměru 200x90cm a 200x80cm.
Služba je zdarma.
Službu nelze uplatnit na atypické a na zakázku vyráběné matrace.
3. Podmínky využití služby
Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
Objednatel uplatní službu nejpozději 100. den od koupě výrobku, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje;
Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
Objednatel prokáže nárok na službu daňovým dokladem obsahujícím příslušný výrobek;
Objednatel předloží poskytovateli výrobek ve stavu „dobré“ (viz definice níže);
V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena cena výrobku snížená o 500,-Kč s DPH. V případě, že objednatel uplatní službu a požádá o vrácení výrobku ve stavu „špatné“ nebo „znehodnocené“, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží za sníženou cenu, případně za 0,- Kč a převzetí zboží k ekologické likvidaci.
Definice stavů výrobků, jehož se služba týká
„Dobré“
Výrobek má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. manuál, poskytnuté dárky atd.); a
Výrobek nenese známky užívání; a
Výrobek je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.
„Špatné“
Výrobek nese známky užívání; a/nebo
Výrobek je nekompletní; a/nebo
Výrobek je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu.
„Znehodnocené“
Výrobek je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
Výrobek je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat.
4. Vrácení ceny výrobku
V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku poníženou o poplatek 1000,-Kč s DPH.
5. Závěrečné ustanovení
Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 1. 11. 2022, přičemž specifikace této služby je k dispozici na poskytovatelem provozovaném e-shopu.
- Ve vašem košíku nejsou žádné další položky
- Celkem 0 Kč